DISTRIBUIȚI

conferinta-OCPI-Dolj-2Președintele Consiliului Județean (CJ) Dolj, Ion Prioteasa, a participat joi, alături de vicepreședintele Cosmin Vasile și de administratorul public al județului, Cosmin Durle, la evenimentul organizat la sediul Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară (OCPI) Dolj, în cadrul căruia le-au fost înmânate reprezentanților autorităților publice din 13 localități documentațiile tehnice realizate în mod gratuit, în cadrul Programului Național de Cadastru și Carte Funciară.

În acest context, Ion Prioteasa, președintele CJ Dolj, a evidențiat relația eficientă de conlucrare între administrația județeană și OCPI și a apreciat, de asemenea, implicarea și deschiderea manifestate de primari în procesul de elaborare a cadastrelor.

„OCPI Dolj este o instituție importantă, cu care Consiliul Județean a lucrat și continuă să colaboreze foarte bine. Numai dacă ne-am referi la situația noastră, pot spune că avem, la nivelul CJ, numeroase proiecte, derulate fie cu fonduri europene, fie cu finanțare din bugetul propriu sau cel de stat, în cazul cărora punctul de pornire este reprezentat de documentațiile furnizate de Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară. Suntem foarte conectați la activitatea acestei instituții și doresc să-i felicit pe toți cei care își desfășoară misiunea sub semnul legalității și al profesionalismului.

Merită întreaga noastră apreciere și primarii localităților care s-au înscris în Programul Național de Cadastru și Carte Funciară, contribuind astfel în mod substanțial la îmbunătățirea cadrului necesar dezvoltării comunităților. Sperăm ca, în următorii trei – patru ani, de acest program să beneficieze toate localitățile din județ și, astfel, problema cadastrului să fie rezolvată.

Prin prezența noastră, a conducerii CJ Dolj, la acest eveniment, dorim să transmitem semnalul că suntem alături de întreg corpul de profesioniști ai OCPI, oameni care au reușit, prin munca lor, să consolideze prestigiul acestei importante instituții a județului“, a declarat președintele Consiliului Județean Dolj, Ion Prioteasa.

Totodată, Ion Prioteasa, președintele CJ Dolj, a subliniat rolul notabil pe care îl are Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară în derularea inițiativei privind crearea Spitalului Regional de Urgență Craiova.

„Unul dintre cele mai importante demersuri pe care le-a realizat colectivul de la OCPI Dolj în această perioadă – și doresc să adresez mulțumirile noastre pentru implicare – vizează documentația terenului necesar pentru construirea Spitalului Regional, lucrare care a fost finalizată săptămâna trecută.

Și în această privință am colaborat foarte bine, am păstrat legătura zilnic, astfel încât am reușit să ne coordonăm cu operativitate și să transmitem în cel mai scurt timp conducerii Ministerului Sănătății faptul că, pe plan local, a fost definitivată această documentație.

Ieri după-amiază, a avut loc o videoconferință, la sediul Prefecturii Dolj, la care am participat noi, reprezentanții autorităților locale și ai instituțiilor implicate în proiectul spitalului, alături de furnizorii de utilități, context în care am discutat cu domnul secretar de stat Cristian Vasile Grasu, din cadrul Ministerului Sănătății, și cu experții care asigură serviciile de consultanță și de proiectare. A fost un bun prilej pentru a clarifica o serie de aspecte legate de acest demers vital pentru regiunea noastră.

Înțelegem că în viitoarea ședință a Guvernului va fi promovat proiectul de hotărâre pentru transferul terenului de la Ministerul Apărării Naționale, astfel că vom avea asigurate cele aproape 27 de hectare necesare pentru construirea spitalului. Totodată, s-a convenit ca întreaga echipă de specialiști să se reunească la Craiova, la sediul Consiliului Județean Dolj, în data de 24 aprilie, pentru a aprofunda discuțiile și a analiza progresele realizate în acest proiect“, a precizat președintele Consiliului Județean Dolj, Ion Prioteasa.

Localitățile cadastrate: Amărăștii de Jos, Amărăștii de Sus, Băilești, Calopăr, Cîrcea, Ciupercenii Noi, Dăbuleni, Dioști, Giubega, Gogoșu, Izvoare, Robănești, Vârvoru de Jos.