Consiliul Județean al Elevilor Dolj a dat startul alegerilor pentru funcțiile vacante din cadrul Biroului Executiv și Departamente

890

Consiliul Județean al Elevilor Dolj a dat, astăzi, startul alegerilor pentru funcțiile vacante din cadrul Biroului Executiv și Departamente! Dacă îți dorești o schimbare în mediul educațional și dispui de energia și determinarea necesară pentru a contribui la aceasta, CJE Dolj te așteaptă.

Funcții vacante:
– o funcție de președinte;
– două funcții de vicepreședinte;
– o funcție de director al departamentului „PR și Comunicare”;
– o funcție de director al departamentului „Avocatul Elevului”;
– o funcție de director al departamentului „Cultură, educație și programe școlare”;
– o funcție de director al departamentului „Învățământ tehnic, profesional și vocațional”;
– o funcție de director al departamentului „Învățământ gimnazial și teoretic”.

Se pot înscrie la concursul pentru funcția de președinte:
– președintele unui consiliu școlar al elevilor;
– un elev delegat de Adunarea Generală a CȘE;
– un membru care în trecut a ocupat un mandat cu o durată minimă de 6 (șase) luni în Biroul Executiv al CJE;

Pentru funcția de vicepreședinte pot candida:
– președintele sau vicepreședintele consiliul școlar al elevilor;
– un elev delegat de Adunarea Generală a CȘE;
– un membru care în trecut a ocupat un mandat cu o durată minimă de 6 (șase) luni în Biroul Executiv al CJE;

Pentru funcția de director de departament poate candida orice elev.

Dosarul de candidatură pentru funcțiile din cadrul Biroului Executiv trebuie să conțină:
– formular de candidatură, acord parental și declarație de neapartenență politică (Anexa 2 a Metodologiei de Organizare și Desfășurare a Alegerilor pentru Funcțiile Vacante din Consiliul Elevilor);
– Proces-verbal semnat de la alegerile din cadrul Consiliului Școlar al Elevilor la care este ales președinte sau vicepreședinte CȘE/ Delegație din partea Adunării Generale a CȘE;
– Curriculum Vitae (CV);
– Strategie de Dezvoltare și Plan de Acțiune pentru mandat.

Dosarul de candidatură pentru funcția de director de departament trebuie să conțină:

– formular de candidatură, acord parental, declarație de neapartenență politică (Anexa 2 a Metodologiei de Organizare și Desfășurare a Alegerilor pentru Funcțiile Vacante din Consiliul Elevilor);
– Curriculum Vitae (CV).

Dosarele de candidatură vor fi evaluate de către Comisia de Concurs și Validare, conform baremului cuprins în metodologie.

Calendar:
29-30 octombrie: depunerea online a dosarelor de candidatură pe platforma CNE (regăsită pe site-ul CNE, consiliulelevilor.com);
1 noiembrie:
Intervalul orar 11:00 – 13:00, depunerea dosarelor de candidatură în format fizic Comisiei de Concurs și Validare (ce va fi prezentă începând cu ora 10:45 la Liceul Tehnologic „Transporturi Căi Ferate”).
Ora 14:00, Adunarea Generală a Consiliului Județean al Elevilor Dolj, în cadrul căreia candidații ale căror dosare au fost validate își vor susține discursul în plen și se vor desfășura alegerile.