Consiliul Județean al Elevilor Dolj a dat startul alegerilor pentru funcțiile vacante din cadrul Biroului Executiv și Departamente

0
721

Consiliul Județean al Elevilor Dolj a dat, astăzi, startul alegerilor pentru funcțiile vacante din cadrul Biroului Executiv și Departamente! Dacă îți dorești o schimbare în mediul educațional și dispui de energia și determinarea necesară pentru a contribui la aceasta, CJE Dolj te așteaptă.

Funcții vacante:
– o funcție de președinte;
– două funcții de vicepreședinte;
– o funcție de director al departamentului „PR și Comunicare”;
– o funcție de director al departamentului „Avocatul Elevului”;
– o funcție de director al departamentului „Cultură, educație și programe școlare”;
– o funcție de director al departamentului „Învățământ tehnic, profesional și vocațional”;
– o funcție de director al departamentului „Învățământ gimnazial și teoretic”.

Se pot înscrie la concursul pentru funcția de președinte:
– președintele unui consiliu școlar al elevilor;
– un elev delegat de Adunarea Generală a CȘE;
– un membru care în trecut a ocupat un mandat cu o durată minimă de 6 (șase) luni în Biroul Executiv al CJE;

Pentru funcția de vicepreședinte pot candida:
– președintele sau vicepreședintele consiliul școlar al elevilor;
– un elev delegat de Adunarea Generală a CȘE;
– un membru care în trecut a ocupat un mandat cu o durată minimă de 6 (șase) luni în Biroul Executiv al CJE;

Pentru funcția de director de departament poate candida orice elev.

Dosarul de candidatură pentru funcțiile din cadrul Biroului Executiv trebuie să conțină:
– formular de candidatură, acord parental și declarație de neapartenență politică (Anexa 2 a Metodologiei de Organizare și Desfășurare a Alegerilor pentru Funcțiile Vacante din Consiliul Elevilor);
– Proces-verbal semnat de la alegerile din cadrul Consiliului Școlar al Elevilor la care este ales președinte sau vicepreședinte CȘE/ Delegație din partea Adunării Generale a CȘE;
– Curriculum Vitae (CV);
– Strategie de Dezvoltare și Plan de Acțiune pentru mandat.

Dosarul de candidatură pentru funcția de director de departament trebuie să conțină:

– formular de candidatură, acord parental, declarație de neapartenență politică (Anexa 2 a Metodologiei de Organizare și Desfășurare a Alegerilor pentru Funcțiile Vacante din Consiliul Elevilor);
– Curriculum Vitae (CV).

Dosarele de candidatură vor fi evaluate de către Comisia de Concurs și Validare, conform baremului cuprins în metodologie.

Calendar:
29-30 octombrie: depunerea online a dosarelor de candidatură pe platforma CNE (regăsită pe site-ul CNE, consiliulelevilor.com);
1 noiembrie:
Intervalul orar 11:00 – 13:00, depunerea dosarelor de candidatură în format fizic Comisiei de Concurs și Validare (ce va fi prezentă începând cu ora 10:45 la Liceul Tehnologic „Transporturi Căi Ferate”).
Ora 14:00, Adunarea Generală a Consiliului Județean al Elevilor Dolj, în cadrul căreia candidații ale căror dosare au fost validate își vor susține discursul în plen și se vor desfășura alegerile.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

seven + 14 =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.