Lia Olguța Vasilescu: Administrația locală craioveană investește în Sănătate, iar cei care îi țin pe bolnavi în mizerie nu au ce căuta în sistem

1188

Într-o postare pe Facebook, Lia Olguța Vasilescu, ministru al Muncii dar și fost primar al Craiovei arată că s-a investit în Sănătate, în ultimii ani, în Craiova, se investește în continuare, și cere să se ia măsuri împotriva celor care strică munca autorităților. Asta pentru că o asistentă de la Secția Pediatrie 2 a Spitalului Clinic Județean de Urgență Craiova ar fi refuzat să preia și pacienții din Pediatrie 1, unde se lucrează și au apărut gândaci:

„Pentru administrația PSD Dolj, Sănătatea a fost un domeniu prioritar in ultimii ani. Drept dovadă, cât timp am fost primar, s-au reabilitat toate spitalele din subordinea primăriei, s-a construit un spital municipal nou, iar investițiile continua și acum. Secțiile de copii de la Victor Babeș sunt dotate inclusiv cu plasmă și frigider in fiecare salon, iar Pediatria și Maternitatea de la Filantropia au fost primele modernizate, pe mandatul meu. În același timp, Consiliul Județean Dolj care deține, împreună cu Ministerul Sănătății, Spitalul Județean de Urgentă, a modernizat Maternitatea și Pediatria 2. La Pediatrie 1, lucrările sunt finalizate in proporție de 75 la suta și se lucrează in continuare. In mod normal, cât timp se lucrează pe secție, aceasta ar trebui complet eliberată și nu ar mai trebui sa se facă internări in condiții dezastruoase, de zgomot, cu gândaci și mobilier vechi. Ce te faci însă când șefele de secție de la Pediatrie 1 și Pediatrie 2 nu se înțeleg și cea care are secția complet renovată nu vrea sa preia bolnavii de la cea care are secția in lucru și care e obligată sa înghesuie pacienții (sa nu uitam ca e vorba de copii), in condiții insalubre? Răspuns corect: o demiți! Salariile din Sănătate sunt bune, administrația face eforturi, iar cei care cred ca sunt stăpâni și doar ei iau deciziile “corecte”, adică ii tin pe bolnavi in mizerie, nu au ce să caute in sistem. NU AU NICIO SCUZA! Sper ca noul director sa ia urgent măsuri!”.