Trageti in prezentator pentru ca va este teama sa va luati la tranta cu primarul

636

Vad un deranj pe retelele de socializare cu privire la un interviu acordat de primarul Craiovei, Lia Olguta Vasilescu, la postul public regional TVR Craiova. Deranjul este provocat de faptul ca cel care a realizat interviul, Tiberiu Musuroi, nu a adresat intrebari edilului craiovean si ca a lasat-o sa isi prezinte bilantul anului 2022.

Drept urmare, realizatorul a devenit obedient primarului PSD si a facut publicitate Liei Olguta Vasilescu, la postul public, pe bani publici.

Sa le luam pe rand.

Nu cred ca Lia Olguta Vasilescu are nevoie de publicitate si am argumente in acest sens.

Prezenta primarului Craiovei, Lia Olguta Vasilescu, la postul public este un gest de normalitate si de bun simt. Unde sa le prezinti cetatenilor Craiovei ce s-a intamplat cu banii lor, daca nu la postul public?

A facut-o si la posture locale private, dar repet, unde poate fi locul cel mai potrivit daca nu la TVR Craiova.

Daca nu se duce primarul la televiziuni, sa isi prezinte raportul, este lipsit de transparenta. Daca se duce si este lasat sa vorbeasca, e vandut prezentatorul, obedient…etc.

Acelasi lucru l-au facut si alti primari de mari municipii, vezi Fritz, la Timisoara, sau Emil Boc, la Cluj. Si sa nu credeti ca lor li s-au pus mai multe intrebari decat la Craiova sau ca prezentatorii de la TVR Cluj si TVR Timisoara au avut alt comportament fata de Emil Boc si Fritz, dar numai Olguta Vasilescu deranjeaza si nu trebuie lasata sa vorbeasca.

Mie nu mi se pare intamplator materialul aparut in libertatea.ro, un ziar care a sustinut cu frenezie candidatii USR la alegerile locale dar care nu a scris nici un cuvant despre problemele din CV-ul lui Colibas, de la Brasov, pe care il proslaveau, sau despre problemele timisorenilor si ale Timisoarei pe mandatului lui Fritz, de exemplu.

Asa cum nu mi  se pare intamplator nici faptul ca a bagat capul in poza si USR prin Cezar Dragoescu, care sponsorizeaza o captura cu titlul articolului din libertatea.ro.

Este clar ca evenimentele si realizarile primarului Craiovei din 2022 au deranjat pe multi. Au deranjat pentru ca i-au iesit. Craiova conteaza tot mai mult si este clar ca vor exista tot felul de atacuri la adresa edilului craiovean, tinand cont ca 2024 este an electoral.

Am o veste proasta pentru adversarii politici ai Liei Olguta Vasilescu: nu are nevoie de publicitate pe banii nimanui, pentru ca, asa cum afirma si realizatorul interviului, este un foarte bun comunicator. Fara sa isi sponsorizeze postarile pe retelele de socializare (sic Cezar Dragoescu!).

 Doar in ultimele 28 de zile, postarile de pe pagina de Facebook a Liei Olguta Vasilescu au un impact de persoane de 483.151 si interactiuni de  261.729.  Per total, in anul 2022  impactul comunicarii doar pe pagina de Facebook este unul la care doar viseaza adversarii politici.

Voi trageti in prezentator pentru ca va este teama sa va luati la tranta cu primarul?

P.S.: Din pacate pentru corul bocitoarelor tot ce s-a spus si prezentat in emisiune este real. Un bilant administrativ care le da fiori rezistilor: sute de strazi asflatate, cel mai frumos Targ de Craciun din Europa, mii de turisti prezenti in ultimele 2 luni in Craiova, revitalizarea sectorului HORECA din Banie sau investitiile masive din spitalele Primariei.

P.S.1: Si pentru putina rigurozitate va spun ca la bilantul lui Emil Boc au fost adresate 6 intrebari si la cel al lui Fritz, de la Timisoara 12 intrebari. Si daca aveti rabdare, uitati-va ce impact au avut interviurile pe paginile tvr-urilor.

Pentru ca stiu ca traim in era vitezei, va spun eu:

    • vizualizari interviu Boc –  115
    • vizualizari Fritz – 1000
    • vizualizari Olguta Vasilescu – 7,800